Re: Problem z BSOD , pomocy

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 23:51:08 MET DST

Halo, in news:c85ur3$7e5$1_at_nemesis.news.tpi.pl, Tomek hat
geschrieben:

> dzisiaj od 9 do 17 zero zwisow, pozniej cala seria, i ten dziwny
> dzwiek dysku, takie jkaby skrzypniecie, pisniecie? Pozniej chwila
> zawisniecia systemu i BSOD, dzwiek jakby sie glowica zacinala???

Skrzypnięcie? Hmm... skąd ja to znam? aaa już wiem;-)

Miałem tak: komputer pracuje kilka godzin normalnie po czym słychać
właśnie skrzypnięcie dysku. Za chwile na ekranie komunikat że
urządzenie przenośne - dysk twardy - został odłączony (!!!). Po tym
komunikacie dysk znika z systemu ale słychać dochodzące rytmiczne
skrzypnięcia... Restart komputera i po kilku minutach to samo...

Pisałem już o tym na grupie jakiś czas temu. Po wymianie zasilacza
wszystko działa bez problemu:-)

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,