Re: różny firmware - czy ruszy?

Autor: Robi (szymczyk_NOSPAM_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 23:45:24 MET DST

Użytkownik Krzysztof Oledzki <ole_at_a.ns.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c85k0h$1t9b$1_at_news.atman.pl...
> Spore. Firmware można zazwyczaj upgradować, po taki upgrade dysk zazwyczaj
> działa, więc... ;-) Rozumiem że poza wersją FW różnic nie ma?

Z doświadczenia wiem, że nie ma na to żadnych szans... Wersja firmware
zapisana w elektronice i na talerzu diagnostycznym w HDD muszą być takie
same, bo inaczej nie będzie znajdować ścieżki 0 i stukać głowicami.
Dyski to nie płyty główne, i producenci w zasadzie nie udostępniają
update'ów firmware - z tego co pamiętam to tylko raz spotkałem się z
updatem - WD raz wydało taki, ale było wyraźnie napisane, że to tylko do
modeli o określonych numerach seryjnych (podali zakres)......

Więc radzę szukać.....