Re: Liteon 812S

Autor: WojtasJD (wdyszyns_at_SPAMtlen.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 21:43:36 MET DST

> Ma tą nagrywarke od 3 tygodni i mogę ja polecić. Miałem wcześniej 2 Lite
> -Ony CDRW i byłem z nich super zadowolony. Wiem że dużo osób pluje na
> nie ale jeśliby sprzedaz innych marek była na poziomie Lite-Ona to sądze
> że tez byłyby większe problemy z Necami, Plextorami,Toshibami itp.

dokladnie tak jest (wiekszosc tych komentarzy kojarzy mi sie z narzekaniami
przekup z bazaru)
pare lat temu podobnie bylo z Yamaha, duzo osob kupilo nagrywarki Yamahy
i po pewnym czasie Yamaha bee - bo padaja, nie kupowac bo to bo tamto.
Ale jesli wziac pod uwage ich sprzedaz, ilosc wypalanych na tym plyt to juz
nie dziwota
w koncu dioda laserowa nie jest wieczna, a powierzchnia lustra pod soczewka,
fotodiody
narazone na czynniki zewnetrzne. (nie mowie tego goloslownie - obok na polce
leza zajechane
Yamaha 4416S, Plextor PX-412 ;)

Wazna sprawa - to nosnik, jak zalezy Ci na danych nie warto sie pakowac w
wynalazki (pare miechow temu
filmik nagrany na jakims dvd-r i to przez zalecany tu naped Pioneera (model
106) poczatkowo smigal
bez problemu, teraz sprawdzany w roznych napedach - sa duze problemy z
odczytem,
za pewien czas zapewne czesci danych nie bedzie juz mozna odzyskac.

> PS. Zrobiłem sobie upgrade biosa - jak zwykle bez problemów. Fajnie że
> Lite-On dba o swoich klientów i jak jest coś nowego to można "upgredować"
.

taa, ostatnio z powodzeniem poradzil sobie z SafeDiskiem 3.10 o czym
wiekszosc
innych napedow moze sobie pomarzyc.

---
P.S.   jak na razie 'happy user' of:
1) Lite-On  LTD-166S (dvd)
2) Lite-On  LTR-52246S (cd-rw)
3) Lite-On  SOHW-812S (dvd/cd-rw)
4) Alcohol 120% AXV Virtual Drive    (Lite-On niestety wirtualnych nie
produkuje
  i musialem taki sobie walnac   :)