Re: Liteon 812S

Autor: PARKER (adamparker_at_[NOSPAM)
Data: Sat 15 May 2004 - 19:23:11 MET DST

Dnia 2004-05-15 18:42, Użytkownik Norbert napisał:
> Co sadzicie o tej nagrywarce dvd?
> Z liteonow chyba jest teraz najbardziej zaawansowanym i wszechstronnym
> modelem.
> Widzialem tez jakiegos LG ktory drozszy o 50zl ma funkcje zapisu na
> DVD-RAM
> Warto sie w ten format pakowac w ogole czy raczej nie patrzec czy
> nagrywarka go obsluguje.
> Obecnie z racji bardzo dobrej "wspolpracy" mojej z liteonami (CDRW 52327S)
> sklaniam sie do tego liteona z topicu...
> Ale moze polecacie cos jeszcze leprzego ?
> Pozdrawiam

Witam!

Ma tą nagrywarke od 3 tygodni i mogę ja polecić. Miałem wcześniej 2 Lite
-Ony CDRW i byłem z nich super zadowolony. Wiem że dużo osób pluje na
nie ale jeśliby sprzedaz innych marek była na poziomie Lite-Ona to sądze
że tez byłyby większe problemy z Necami, Plextorami,Toshibami itp.

PZDR
Adam

PS. Zrobiłem sobie upgrade biosa - jak zwykle bez problemów. Fajnie że
Lite-On dba o swoich klientów i jak jest coś nowego to można "upgredować" .