Re: Co to znaczy? Co robić?

Autor: Dariusz (darekzal.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 21:25:33 MET DST

Warren <warrenWYTNIJTO_at_op.pl> napisał(a):

> Nie, nie!
> Po kliknięciu START/ZAMKNIJ miałem zaznaczona opcję Uruchom ponownie i
> kliknąłem
> automatycznie enter, ale niestety mi się śpieszyło i mimo iż laptop znowu
> zaczął się uruchamiac, ja go "na chama" wyłączyłem. Po włączeniu okazało się,
> że mój ekran ma 16 kolorów i małą rozdzielczość (wyglada jak Tryb Awaryjny).
> Ponadto gdy chcę wejść w Panelu Sterowania w Ekran/Ustawienia pojawia mi się
> białe okienko, "Rundll 32", ze wystąpił błąd itp. bla, bla, bla - zamknij lub
> [...]
    Możesz spróbować scandiska z dyskietki awaryjnej - może pomoże lub
wystartować z płyty instalacyjnej Windowsa poleceniem "setupcor.exe". Ale
przede wszystkim zrób kopie dokumentów. Setupcor może pomoże, ale z
doświadczenia wiem, iż jest to raczej strata czasu, "format c:" jest dobry na
wszystko. Poza tym podział dysku na dwie partycje: na system i archiwalia jest
nie głupim pomysłem ( ja zalecam go wszystkim).
  Pzdr
  Dariusz