Re: asrock k7s8x problem

Autor: Dariusz (darekzal_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 21:12:07 MET DST

artmaka[USUNTO] <artmaka[USUNTO]@onet.pl> napisał(a):

> Witam wszystkich.
> Konfiguracja jest następująca:
> Athlon XP 2400+ Thoroughbred
> Pamięć: Micron Technology - 512 MB
> Wentylator: Spire WhisperRock IV
> Grafika: Radeon 9100 (Hercules)
> Zasilacz: 300W Huntkey
> Dysk: WD 80 GB
> Cd rom: asus
>
> I teraz sedno sprawy: po włączeniu kompa z fsb 266 MHz następuje jego
> wyłączenie po kilku, kilkunastu sekundach; po obniżeniu fsb do 200 Mhz
> wyłączenie następuje gdzieś po kilku minutach. Temp procesora w
> pokazywana w biosie 48-49 stopni.
> [...]
  Płyty AsRocka mają coś takiego jak U-Cop - zabezpieczenie procka przed
spaleniem, zdaje się mi, iż zabezpieczenie to jest ustawione dosyć nisko,
miałem maszynę na tej MoBo z AXP 2200+ gdzie zauważana temperatura przed
resetem była w okolicy 60 st.C. Komuter resetował się dopiero w programach
wymagających większej mocy procka ( gry itp.). Pomogło polepszenie wentylacji
obudowy przez dłożenie dodatkowego wentyla i obniżenie max. temp. pod
obciążeniem do ok. 55st.C.
  Pzdr
  Dariusz