Re: Czary - Komp sie wiesza

Autor: gg (np.osoba_at_microsoft.com)
Data: Sat 15 May 2004 - 13:56:27 MET DST

> A w kwestii problemu: trzeba sprawdzić poza zasilaczem stan
> kondensatorków na płycie. Miesiąc temu miałem identyczne objawy - okazało
> się, ze jeden kondensator mi puchł aż spuchł na tyle, że komputer
> przestał się wogóle odpalać.

 O i to jest dobra podpowiedź - może już napuchły kondensatorki przy
procesorze.

Z tymi Codeganami to mnie zadziwiacie czy one od początku były takie czy
posuły się później.
Mam jednego już3 lata komputer nieźle wypasiony i pięknie śmiga.
Czegoś tu nie rozumiem i zasialiście mi w duszy niepokój. :(

pozdr
P.