Re: Czary - Komp sie wiesza

Autor: .: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 13:51:58 MET DST

> Tia... mów do mnie jeszcze, czemu się tak ograniczasz może 90-140W?
> rotfl

dobrze pisze, moze przesadził nieco, ale 300W to on na pewno nie ma .
Codegen to firma która powinna zostać wykreślona wogóle z rynku.
Zasilacz, który nie ma nic w środku, kosztuje grosze i waży 0,5 kg, to
300W to może on tylko pobierać z sieci ale na pewno nie oferować. Kto
kupi ten głupi !

A w kwestii problemu: trzeba sprawdzić poza zasilaczem stan
kondensatorków na płycie. Miesiąc temu miałem identyczne objawy - okazało
się, ze jeden kondensator mi puchł aż spuchł na tyle, że komputer
przestał się wogóle odpalać.

Grzegorz