AverTV Studio 303 a nagrywanie

Autor: Zbyszek Pluta (zpluta_at_petex.com.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 12:06:37 MET DST

Może to wina sprzętu a może softu - nie wiem, więc wybaczcie jeśli NTG.

Zakupiłem jakiś czas temu kartę TV AverTV Studio 303 i muszę przyznać że
przez dłuższy czas nie było z nią kłopotów. Aż do wczoraj.

 Problem aktualnie jest taki: po włączeniu nagrywania (softem Avermedii bo
innego nie udało mi isę znaleźć) znika obraz telewizyjny. Okno robi sie
czarne. Znika dźwięk i nic się nie nagrywa (powstaje plik długości 0). Po
zastopowaniu nagrywania wraca do normy. Przy nagrywaniu z radia podobnie z
tym, że słychać dźwięk nadal ale nagrania nie ma. Przy włączeniu funkcji
TimeShift w TV dostaję komunikat, że niestety ale moja karta dźwiękowa nie
jest full-duplex więc nic z tego. Przeinstalowałem sterowniki od dźwięku -
nie pomogło.

Mam zainstalowany najnowszy soft Avermedii, próbowałem wrócić do
poprzedniego ale bez zmian. A najciekawsze jest to, że jeszcze kilka dni
temu wszystko działało wspaniale (nagrywałem całe filmy do SVCD i audycje
radiowe do mp3). Odinstalowałem chyba wszystko co
instalowałem w komputerze ale nie pomogło.

Może ktoś zna ten problem ... pomóżcie ...

Zbigniew Pluta - zpluta_at_petex.com.pl