Re: Problem z BSOD , pomocy

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 11:59:13 MET DST

Tomek wrote:

> Mam od tygodnia dziwny problem, coraz czesciej pojawiajace sie BSODy o
> tresci:"Kernel Stack Inapge error" , reinatalka systemu nie pomogla,
> wczesniej nic sie nie dzialo, komp chodzil pieknie, zwisy nastepuja w
> dziwnych momentach, przy kopiowaniu pliku, odpalaniu programow, ogolnie
> najczesciej gdy pracuje dysk, zwis zazwyczaj jest poprzedzony cichym
> pisnieciem dysku, skrzypnieciem. Mam dwa dyski, dwie Barrracudy, dosc
> nowe, bez badow.

skoro memtest i prime chodza bez problemow, to moze winny jest zbyt
slaby zasilacz; urzadzenia takie jak dyski moga sie nieprzewidywanie
zachowywac w sytaucji, gdy dotyka ich spadek napiecia;

na poczatek sproboj zrobic obraz partycji systemowej do pliku /norton
ghost - pozniej z dzialajacego windowsa przetestuj ten obraz pod katem
bledow CRC/; no i wymien karte graficzna na jakas najprostsza; to bedzie
taki pradozerny element, ktory latwo wymienic /warto miec obraz partycji
poniewaz zmiana karty znacznie namiesza w sterownikach windowsowych/;
mowiac najprostsza karta graficzna mam na mysli byleco na PCI np. jakies
s3 trio; chodzi o karte 2D;

adas;