Re: Test zasilaczy, czy znajdę ?

Autor: Virus_7 (virus_7_at_spam.o2.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 11:36:41 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" napisał...
> Cześć
> Przeglądałem testy zasilaczy ATX na benchmark.pl, i zastanawia
> mnie to jak takie zasilacze zachowują sie gdy przekroczy sie ich
> maksymalne obciążenia. W teście niektórym zasilaczom spadało napięcie
> przy obciążeniu (IMO niegroźne[1]) lub wzrastało (IMO groźne) ponad
> przewidzianą normę.
> Czy ktoś robił takie testy (site, gazeta, inne..) gdzie obciążano
> by zasilacz do jego fizycznego zniszczenia, wyłączenia ? I jak wtedy
> się zachowywały, czy te "markowe" zasilacze też miały odchyły napięcia
> na plus?

> [...]

No nie wiem, nie wiem... Jak będziesz miał zbyt niskie to komp się będzie
resetował.
A czasami z tego powodu mogą wyjść nieporządane zjawiska.

Markowe zasilacze mają zabezpieczenia: jeśli któreś napięcia przekraczają
normy to zasilasz odłącza wszstkie napięcia.
A CodeGen to sam widzisz... Poprzeglądaj archiwum....

Pozdrawiam

VIrus_7