Prodigy 7.+ sluchawki -problem!

Autor: Hipcio (romeo19x_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 May 2004 - 09:48:54 MET DST

Witam
Mam pytanko do użytkowników Prodigy 7.1( ewentualnie modowanych Aureonów) .
Jak włączyć w sterownikach ustawienie dla konfiguracji słuchawki + głośniki
stereo . Pod pierwsze wyjście miałem podłączone głośniki , jednak dzisiaj
nabyłem sobie słuchawki ( Philips HP 890 ) i podłączyłem je w miejsce
głośników a kolumny pod drugie wyjście. Teraz nie wiem jak ustawić w sterach
tak aby grały głośniki lub słuchawki ( oczywiście przełączając w
odpowiedniej chwili) .

Pozdrówka
Piotrek