Re: SATA 120Gb --- MSI

Autor: amted (amted_at_poczta.fm)
Data: Sat 15 May 2004 - 09:31:02 MET DST

Użytkownik "yacool" <yacool_at_NOSPAMpsychodelic.org> napisał w wiadomości

> jak
>
> Potrzebujesz sterownikow do kontrolera SATA (powinny byc dolaczeone na
> dyskietce od plyty gl)
> pierwszzy niebieski screen instalacji wciskasz F6 i potem instalator spyta
> cie o te sterowniki.
> Powodzenia!
> y.

Dziekuje ci bardzo bardzo:) jaki to czlowiek glupi wrrr.... no nic wczoraj
powalczylem z tym do pozna i wszystko dziala ale mam do ciebie jeszcze
pytanie zwiazane z USB ktore jest z przodu obudowy, wychodzi z niego sporo
pojedynczych kabelkow z oznaczeniam data 1 + G Data 1 - Data 2+ Data 2- z
tym ze oznaczenie w opisie do plyty jest troszke inne ale ogolnie od gory
podłącza sie zasilanie 5V+ potem przychodza USB1- USB2+ USB1+ USB2- a na
koncu dwie ziemie G G ??
Jeszcze raz dziekuje za tamta pomoc:))
i pozdrwaiwam serdecznie!
amted.