Re: Zakupy w USA??

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Fri 14 May 2004 - 21:11:17 MET DST

Proces ALGI <algi_at_BEZSPAMU.aster.pl> zwrócił błąd:

> Ale często te promocje są mail-in rebate czyli "zapłać dużo a my Ci oddamy za
> 4-8 tygodni trochę - of koz pod warunkiem że jesteś US Citisen i nie
> korzystałeś z innej naszej promocji"

W zasadzie to nie trzeba byc obywatelem, trzeba miec jednak numer
ubezpieczenia, czyli legalna prace. Przynajmniej w znanych mi kilku
przypadkach.

> Tak czy siak opłaca się 35 i 25$ zwrotu dostałem przy cenach 135 i 99$...
> Tylko formalności są upierdliwe i trzeba kogoś w USA mieć...

To bywa oplacalne, ale IMO troche zwodniczo - ceny czesto sa w tych
sklepach wyzsze... Choc jak sie czlowiek w nich orientuje, to moze miec
obnizke nawet powyzej 10%. Acha, i zdarzaja sie tez firmy - oszusci, ktorzy
pod jakims pozorem nie wysylaja tego czeku, albo ginie on po drodze itp.
Taki folklor. :)

--
Saiko Kila -- Adres jest w ROT13. Proszę usuń "cutme." -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze