Re: Napędy COMBO - co polecacie z doświadczenia?

Autor: BrunoJ (brunojj.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 16:02:52 MET DST

> Oczywiście przymierzam się do kupna, stąd moje pytanie. Pogooglowałem
> troszkę i ku mojemu zdziwieniu, najciekawsze recenzje (IMHO) zebrał napęd
> Lite-ON SOHC-5232K (x52/x32/x52/x16). Czy uważacie, że to dobry zakup? A
> może komuś z was też padła stara, dobra, wysłużona YAMAHA i po przesiadce na
> jakieś COMBO może o nim powiedzieć kilka dobrych słów? Nie oczekuję od
> nowego napędu cudów, nie oszukujmy się, takich napędów jak wspomniana YAMAHA
> już nikt, nigdy nie wyprodukuje... ale najważniejsze dla mnie to w miarę
> cicha i wydajna praca.
Wiec wlasnie przesiadlem sie ze starej Yamahy, wcale nie takiej wysluzonej,
ale juz wolnej i na dodatek nie zawsze rozpoznajacej wsadzenie nowego
nosnika (na starych plytkach 16x dziala ok). Dokladnie na takiego
liteona. Jest wydajny, ale niestety nie cichy. Mimo wszystko ujdzie.
Wykonanie juz nie to, ale swoje robi. Troche moglbym sie czepic
do czytania poniszczonych plytek. Wyraznie sobie nie poradzila
na plytce ktora przeczytala sie bez problemow w calosci na starym szajsungu
24x (ktory o dziwo ciagle jeszcze dziala).

Jestem zadowolony i chyba moge polecic, uwzgledniajac stosunek jakosc/cena.
Acha, mam jeszcze na innym kompie plextora 52x. jest wyraznie cichszy
i wyraznie lepiej wykonany (liteon ma strasznie badziewna tacke)
Poza tym podobnie, nie wiem jak z czytaniem porysowanych plytek.

pozdrawiam
Bruno