Napędy COMBO - co polecacie z doświadczenia?

Autor: Axis (john.doe_at_matrix.gov.us)
Data: Sun 09 May 2004 - 23:37:52 MET DST

Witajcie!

Oczywiście przymierzam się do kupna, stąd moje pytanie. Pogooglowałem
troszkę i ku mojemu zdziwieniu, najciekawsze recenzje (IMHO) zebrał napęd
Lite-ON SOHC-5232K (x52/x32/x52/x16). Czy uważacie, że to dobry zakup? A
może komuś z was też padła stara, dobra, wysłużona YAMAHA i po przesiadce na
jakieś COMBO może o nim powiedzieć kilka dobrych słów? Nie oczekuję od
nowego napędu cudów, nie oszukujmy się, takich napędów jak wspomniana YAMAHA
już nikt, nigdy nie wyprodukuje... ale najważniejsze dla mnie to w miarę
cicha i wydajna praca.

Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam, Axis.