Re: Zasilacz

Autor: pawel o. (katarynka979_at_wp.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 15:21:19 MET DST

> Sprzęt jaki miały ten zasilacz pociagnąć to:
>
> Barton 2500 @ fsp 200x11
> ram 2x256 ddr 400
> plyta abit nf7
> grafika radeon 9800pro
> dysk 120gb i 20 gb
> plus jakies tam pierdoły :D w postaci CD,nagrywarka itp.....

zestaw mam niemal identyczny, jedyna roznica to dysk 80gb s-ata.
no i nagrywarka dvd lite-on, radeon sapphire, pamiec elixir.
wszystko dziala na standardowym zasilaczu od obudowy modecom winner.
trudno jest mi ocenic, czy jest to glosne czy ciche...
w porownaniu z moim poprzednim sprzetem to w zasadzie obecny dziala
bezglosnie.
chociaz trzy wiatraki w sumie juz w srodku siedza i w nocy daja o sobie
znac.

pozdrawiam,
pawel