Zasilacz

Autor: erol (erol_at_pop.e-wro.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 09:43:49 MET DST

Jak to jest faktycznie z tymi zasilaczami??
Niedługo czeka mnie zmiana kompa i największy problem mam wlaśnie z
zasilaczem!
Wszyscy mówia żeby brać Chiefteca... niestety jego ceny nie sa promocyjne
:( Myślalem nad jakimś Qtec-em albo Modecomem ,ale te znowu wszyscy
odradzaja chociaz perzemawia za nimi cena.

Sprzęt jaki miały ten zasilacz pociagnąć to:

Barton 2500 @ fsp 200x11
ram 2x256 ddr 400
plyta abit nf7
grafika radeon 9800pro
dysk 120gb i 20 gb
plus jakies tam pierdoły :D w postaci CD,nagrywarka itp.....