Re: Temperatura Athlona 2500+ Bart.

Autor: C&C (wojtek_at_celewicz.com)
Data: Fri 14 May 2004 - 15:08:39 MET DST

> Czyli pomiar temperatury na Tojej płycie jest niewłaściwy. Umnie wchodzi
na
> 2100 obrotów dopiero przy temp około 50 stopni. Wg producenta 2100obr./min
> powinien osiągać przy 60-65 stopniach.
> Pozdrawiam
> Jarek
>
> Pomiar mam jak najbardziej właściwy to nie jest ten sam producent tylko
wiatrak podobny i cena też. Wcześniej miałem inna obudowę i procek grzał się
do 60 stopni a radiator był gorący teraz po zmianie obudowy wentylator
zwolnił temperatura spadła a radiator jest tylko troche cieplejszy od temp.
ciała a 45 stopniowej gorączki nie mam :) Na pudełku mojego wiatraka było
napisane że przy temp. 40* osiąga obroty 2500. Pozdro