Re: SAMSUNG - 17" SyncMaster 757DFX vs Philips 17" 107P50

Autor: mixxos (mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd)
Data: Fri 14 May 2004 - 15:02:36 MET DST

Piotr Klag napisal(a):

> Witam.
> mam Samsunga i to jest naprwade jesden z debesciakó na rynku w tej
> klasie. Takze ja polecam wlasnie jego :-)
>
> Przyznaje ze rpacuje duzo z obróbka grafiki - a filmy na nim sie
> oglada na prawde rewelacyjnie - swietny kontrast itp.
> O rozdzielczosciach jakie on wyciaga to nawet nie pisze bo i tak
> czasem ciezko w to uwierzyc :-)

---
tez Go mam -rewelka :)) tez do grafiki :P
gdy kupowalem wszyscy tutaj narzekali ze Samsungi po pol roku wysiadaja - u mnie juz rok
(wstyd sie przyznac ile wtedy kosztowal -wrrrr) obok drugi crt(dotykaja sie ;]
 i nic sie nie dzieje -zadnego wplywu (chyba ze po nocach ale ja o tym nie wiem :D)
nie mow ze siedzisz na nim w 2000x ?  hahaaa - to nie dla mnie
psss: i do autora watku
do filmow ma fajna opcje Higlight (rozjasnianie, kontrast -wlasnie specjalnie dla filmow ;)
----
mixxos