Re: SATA - gdzie jest prawda

Autor: Mariusz (mkwytnijto_at_popnet.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 13:30:44 MET DST

> Dziekuje za odzew. Mam w takim razie pytania dodatkowe do tego punktu.
> 1.czy istnieja rzeczywiscie dyski ktore tylko 'udaja' SATA, a w
> rzeczywistosci to podrasowane przez producentow dyski ATA
> 2.jezeli 1=TAK, to jak rozpoznac 'prawdziwe' (albo skad wziac informacje,
> ktore sa 'prawdziwe')
> Po raz kolejny jestem z gory wdzieczny

Co to znaczy prawdziwe?
Obecne dyski są na poziomie wydajności ATA66, no ATA100 góra, więc SATA to
fajny kabelek, niezły bajer i wyższa cena. No i w przypadku Seagate
głośniejsza praca. Same zalety, nie ma co. Kup naprawdę szybki dysk a nie
kieruj się SATA. Ja mam Hitachi 7K250 ATA100 i jest cool, nie najcichszy,
ale za to chłodny w miare no i bardzo szybki. Polecam!

--
Mariusz