Re: Abit IS7/IC7 alternatywne chłodzenie chipsetu i brak otworków

Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 23:19:43 MET DST

Cześć,

> Przewidziałem, lecz z tego co wiem to każda płyta z tych markowych ma
> wentyl.

Nie każda ...

> Sęk w tym że standardowy radiator do małych nie należy.

Nic nie rozumiem. Myślałem, że dyskusja dotyczy chipsetu ...
Chodziło o takiego Zalmana :
http://sirius.pl/product.php?action=info&id=6794&sid=1

> Nie można przeceniać możliwości samego radiatora :)

Nic więcej nie jest potrzebne chipsetowi ...

> Na podobnym do tego?

Skąd. Przecież napisałem, że pasywnym ...
To nie był Abit ...

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."