Re: Abit IS7/IC7 alternatywne chłodzenie chipsetu i brak otworków

Autor: Alojzy (brak_at_emaila.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 20:54:35 MET DST

Użytkownik "Kris" <kris_at_twojepc.pl> napisał w wiadomości

> BTW: Dla mnie to nieco dziwne, że miłośnik ciszy kupuje takiego Abita ...

Kupiłem tą płytę pół roku temu ponieważ wtedy (Zresztą dzisiaj też) jest to
dobra konstrukcja i nadal wydajna. Co do chłodzenia to niepowiem jest w
miarę ciche, ale ja mam dość dobry słuch. Zresztą jaka płyta na i865PE
oferująca podobną wydajność i możliwości (bios, możliwości o/c) ma pasywne
na chipsecie?

Co do przyklejania.... płytę mam na gwarancji i chcę by tak pozostało.
Radiator mam taki jak w płycie bodajże AI7 (coś jak goldenorb), a nie ten
plastikowy montowany na początku.