Re: Athlon 2500+, epox 8KRAI, GF FX5200 i zwiechy

Autor: Marcin (mach82_at_wp.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 20:27:52 MET DST

> Włożyłem taki sam zasilacz, ale inny agzemplarz, akurat taki mogłem pożyczyć
> i ten sam efekt...
To nie o to chodzi ze twoj zasilacz jest zepsuty, ale nie dostarcza
wystarczajacej mocy i kazdy taki sam zasilacz tez nie bedzie mial
potrzebnej mocy, wobec tego musisz znalezc jakis inny markowy.
Jezeli nie masz mozliwosci pozyczenia zasilacza to wybierz sie do
sklepu komputerowego z kompem i niech ci wymienia na cos innego (tylko
nie na zasilacze marki codegen, rubikon, feel). Jezeli chcesz miec
sprawnie dzialajacego kompa, to nie ma innego wyjscia.

> Chłodzenie jes założone dobrze, specjalnie sprawdzałem i temp. CPU przy
> starcie 30 pare stopni, w czasie pracy 40 parę, max 52oC.
Czyli problem temperatury odpada. Pozostaje zasilacz ...

> Zasilacz to Likworld
Czyli noname i to noname z dolnej polki, wymien go jak najszybciej.
pozdr. Marcin