Re: jaki ups? apc 500cs vs ever 500 eco pro

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 18:59:29 MET DST

> Użytkuję EVER Eco 500 i jestem zadowolony.
> Pracuje 368 dni/ 24 godz /dobe od 1,5 roku. Podpięte mam do niego serwerek
> internetowy :celeron 400Mhz,HDD 80GB,(monitor wyłączony)
> oraz komp stacjonarny Barton 2500+ HDD 80GB(monitor wpięty poza ups-em).
> Pracuje toto bezszelestnie ,od zakupu kilka razy w nocy brakowało
> prądu w bloku, wytrzymywał mi (sam serwerek, bo kompa od razu wyłaczam) ok
> 15-20 minut.

wiesz ile pradu pobiera taki serwerek ? okolo 60-70W ... wiec nie jest to
zaden wyczyn ... poza tym naprawialem tego ups'a i po mocnym rozladowaniu
aku potrafi sie tam zdymic ukladzic ladowania ... poprostu osiaga tak wysoka
temperature, ze az smierdzi caly UPS ... dodatkowo ksztalt napiecia
wysciowego pozostawia wiele do zyczenia (oprocz tego, ze nie jest to nawet
aproksymacja sinusoidy to jeszcze nierownomierna ...)