Re: jaki ups? apc 500cs vs ever 500 eco pro

Autor: waldi (mussonet_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 23:35:30 MET DST

> Hehe ale to chyba do autora watku :-)
>
> Ja "chcialem" _informacji_ o offline, za ktore dziekuje a nie UPSa. Skrot
> myslowy.
Witam
Użytkuję EVER Eco 500 i jestem zadowolony.
Pracuje 368 dni/ 24 godz /dobe od 1,5 roku. Podpięte mam do niego serwerek
internetowy :celeron 400Mhz,HDD 80GB,(monitor wyłączony)
oraz komp stacjonarny Barton 2500+ HDD 80GB(monitor wpięty poza ups-em).
Pracuje toto bezszelestnie ,od zakupu kilka razy w nocy brakowało
prądu w bloku, wytrzymywał mi (sam serwerek, bo kompa od razu wyłaczam) ok
15-20 minut.