Re: plustek opticpro 9636T

Autor: peter (peter_at_interia.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 13:32:01 MET DST

> Bardzo prosze o pomoc, byłem już w dwóch "serwisach" gdzie mi powidzieli
> abym wyrzucił go na śmieci, a prawda jest taka że ci specjaliści nawet nie
> wysłuchali mnie... co się dzieje ze skanerem.
>
> Będe bardzo wdzięczny o jakieś informacje dotyczące sasilacza do tego
> modelu, lub też podanie jakiegoś adrewsu do rzyczliwego serwisu..!!
>
> serdecznie pozdrawiam
> Paweł D.

Przerabiałem ten temat i na stronie http://www.plustek.pl/kontakt/index.php
mozesz sie skontaktowac z ktoryms z dzialow najlepiej z technicznym i tam za
zaliczeniem pocztowym prześlą zasilacz.W sumie to kosztowało cos ok 60-70zł
razem z przesłaniem.Bardzo szybko dostarczyli i wszystko w porządku działa
pozdrawiam
PiotrK