plustek opticpro 9636T

Autor: Paweł (pawel140d_at_op.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 10:25:49 MET DST

Witam

sorry, ale moze ktoś ma ten skaner "plustek opticpro 9636T" ????
dokładnie chodzi mi o zasilacz jaki jest, tzn. parametry.

oczywiście informacja jest podana na obudowie, ale co z tego jeśli kupiłem
zasilacz, który odpowiada opisowi, a skaner czasem skanuje, czadsem nie....
wystarczy tylko coś pokombinoować, tzn. poruszyć ten zasilacz , a skaner
niczego nie widzi....

Bardzo prosze o pomoc, byłem już w dwóch "serwisach" gdzie mi powidzieli
abym wyrzucił go na śmieci, a prawda jest taka że ci specjaliści nawet nie
wysłuchali mnie... co się dzieje ze skanerem.

Będe bardzo wdzięczny o jakieś informacje dotyczące sasilacza do tego
modelu, lub też podanie jakiegoś adrewsu do rzyczliwego serwisu..!!

serdecznie pozdrawiam
Paweł D.