Re: bardzo glosny wiatrak w zasilaczu,

Autor: archie (archie.am_at_Qwp.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 11:20:12 MET DST

 maciej <mack_k_at_NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> [...]

pewnie ten modecom chodzi na maksymalnym obciążeniu i kręci wiatrakiem jak
szalony. Jeśli już sie uparłeś na wymiane wiatraczka to podłącz go tam gdzie
jest podłączony stary. Inaczej nie będzie tej regulacji obrotów. Ale
najrozsądniejsze wydawało by się kupienie jakiegoś wydajniejszego zasilacza.
360-400 W.