Re: dual PII 266 -- czy radiator wystarczy?

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 11:21:50 MET DST

On 12-05-2004 21:00, geos wrote:

> dziekuje za odpowiedzi.. gdyby ktos jeszcze mogl sie podzielic
> doswiadczeniami w temacie, zapraszam :)

ja mam dual PII 350, oba procki z radiatorami bez wiatraków. Ale!
Radiatory są spore, wydaje mi się, że zajmują tyle samo co PII w wersji
BOX (z wentylatorem). Chodzi toto bez problemu, nie przegrzewa się nawet
przy kompilacji jądra (pod linuksem) :) A zamontowane w skrzynce desktop
(leżącej), wentylator jest tylko w zasilaczu - działa zresztą na
wolniutkich obrotach.

pozdrawiam,

--
misiek
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>      ***