Juz nie wiem co z tym poczac.... [troche OT]

Autor: yab (lord_yaboll_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 00:15:18 MET DST

 Witam mam pewien dziwny problem.
Mam FX 5200 ultimate (prolinka), osadzonego na plycie KT266A (agp4x), 512MB
DDR 266

Wszystko pracuje pod kontrola XP prof lub linux slackware.

Pod linuxem wszystko gra i tanczy, zas po winda xp (trzymaja ja dla gier +
ograniczonego konta matki i goscia (czasem przyjda jakies dzieciaki))

Pod winda karta rowniez sprawuje sie dobrze (nowe, stare gry chodza, filmy
chodza, etc....) ale.....
Jesli na karcie puszcze sobie tryb klon, azeby poogladac filmy na TV to o
dziwo filmy zaczynaja sie zawieszac (podziala 5-20 min po czym zwisk kompa
(dziek idzie, co chwile buczy, zas obraz stoi i sie nie rusza)
Filmy na 100% sa ok, kodeki rownież (na wyswietlaczu pojedynczym dziala OK)

Probowalem przebrnac przez wsziystko.... kilka wersji sterownikow do grafy,
aktualizacja sterownikow do plyty gl, obecnie stoje na (via 4.43 + ster go
grafy 52.16) i znow jest dupa....

Moze ktos mial podobne problemy i z nich jakos wybrnol??
Jestescie moja ostatnia deska ratunku.

--
Yaboll ( yaboll(at)interia(dot)pl )
Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,