Re: Kiedy wentylator w obudowie pracuje lepiej?

Autor: Jarek (chio_at_ds2.pg.gda.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 00:10:06 MET DST

Użytkownik "Marco" <notrue_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jarek" <chio_at_ds2.pg.gda.pl> napisał w wiadomości

> różnica
> komputerowym
>
> Bzdury to Ty piszesz, chociaż tak naprawdę to pytanie postodawcy było
> niekonkretne.
> Masz rację pisząc że otwarcie obudowy wiąże się zawsze ze spadkiem
> temperatury wewnątrz obudowy.
> Ale nie masz racji negując to co pisał Bart, bo faktycznie dodatkowy
> wentylator z tyłu obudowy ma sens (i lepiej działa, a o to chodziło chyba
> postodawcy) kiedy obudowa jest zamknięta. Wtedy wewnątrz obudowy tworzy
> [...]
Nie twierdziłem że dodatkowy wentylator nie zmniejszy temperatury w
obudowie. Stwierdziłęm tylko że otwarcie obudowy niezależnie od dodatkowych
wentylatorów zawsze zmniejszy temperaturę komponentó. Są oczywiście wyjątki:
wentylatory większe niż 20x20, kilkanaście wentylatorów 8x8 i rury
prowadzące powietrze.