Re: asrock czy ecs ????

Autor: stefe (fgrsr_at_cbpmgn.sz)
Data: Wed 12 May 2004 - 22:49:07 MET DST

Dnia 2004-05-12 22:27, Użytkownik x4y4 napisał(a):
> hehe wiem o tym, ale co z tego ;-)
> zawsze instaluje na istniejace win 2000 w najgorszym razie dajac napraw
> system i wszystko jakos tam lazi. [...]
to jaki sens ma zmienianie plyt glownych, jak to chodzi...

> Podejrzewam ze robi tak wiekszosc, a druga wiekszosc :-) grzecznie daje
> format c i instaluje wszystko od poczatku jak nakazuje instrukcja obslugi
> :-).
hmm... wydaje mie sie, ze to nakazuje zdrowy rozsadek... skonfigurowanie
kompa zajmuje mi raptem 3 godzinki(moze mniej) ze wszystkim... czesc
programow (duza czesc programow) mam i tak juz skonfigurowanych po
wrzuceniu konfigow.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834