Re: asrock czy ecs ????

Autor: x4y4 (xxxxyyyy_at_op.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 22:27:13 MET DST

> nigdy, ale to przenigdy nie należy montować nowej płyty głównej na stary
> system!!!

hehe wiem o tym, ale co z tego ;-)
zawsze instaluje na istniejace win 2000 w najgorszym razie dajac napraw
system i wszystko jakos tam lazi.
Kiedys spokojnie przeszedlem z Abita - kt133a na MSI KT400 Ultra i tyz bylo
piknie ;-)
I zawsze tez sobie powtarzam ze juz nigdy tego nie zrobie zaraz po tym jak
wetnie mi troszkie bajtow ( tak z 50 gb ;-) )
Podejrzewam ze robi tak wiekszosc, a druga wiekszosc :-) grzecznie daje
format c i instaluje wszystko od poczatku jak nakazuje instrukcja obslugi
:-).
sorry za te dywagacje niezbyt zwiazane z tematyka grupy, ale coby jakos
nawiazac do sprzetu to walcze z prezentem dla chrzesniaka na komunie ktory
nazywa sie MediaTech MT-172 jest okragly i ma opcje vibration force. Uff
niestety nie wiem jak sie takie toto zwykle kalibruje w grach (bo w panelu
sterowania jest wszystko oki)
jesli wpitalam sie miedzy wodke a zakaske to chociaz prosze o wskazowki moze
nawet na priva :-)

dzieki
x4y4

---
Poczta zostala sprawdzona pod katem wystepowania gromadnego wirusow