Re: monitorownie drukarek - soft darmowy

Autor: Piotr Klag (piotr_at_klag.us)
Data: Wed 12 May 2004 - 19:27:51 MET DST

Witam!

> Z freeware to nie znam, a z shareware to np.:
> FinePrint 5.23 - http://www.fineprint.com

fine print znam ale po 1 jest to moloch - 2 nie darmowy - 3 nie o to mi
chodzi - to jest m.in. generator pdfów, potrafi drukować 4 strony na 1 itp i
100.00 innych funkcji któych mi nie potrzeba;

Mnie interesuje tylko ,malutki najlepeij, programik który potrafi powiedzieć
ile stron wudrukowała drukarka także temat jest nadal otwarty :)

Dziękiuje i pozdrawiam;

--
Piotr Klag