Re: Chieftecki sa niesamowite :)

Autor: Artur Marianski (artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 18:59:37 MET DST

W artykule c7t66e$9ki$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): MPiotrek z adresu <pmat_at_xnet.one23.pl> napisał(a):

> Wręcz przeciwnie, nie uważam tego za stracone pieniądze. Nie zrozum
> mnie źle, nie neguję, że jest to dobry zasilacz i warty swojej ceny.
> Mój komentarz tyczył się raczej całej masy śmiesznych moim zdaniem
> postów budujących legendę modnego w danej chwili sprzętu,
> wychwalających jego ponadprzeciętne, wręcz magiczne możliwości.
> Jest to zresztą typowe zachowanie ludzkie, idealizujemy swoje
> dziewczyny, swoje samochody, no i zasilacze ;-) Typowe, aczkolwiek
> śmieszne.
>
> Bez urazy...

Akurat w tym przypadku legenda niektorych zasilaczy poszla tak daleko, ze
idealizuja je nawet ci, ktorzy ich (jeszcze) nie maja :)
A ze ostatnio duzo sie o nich mowi...zwroc uwage, ze teraz zasilacz jest
duzo bardziej kluczowym elementem komputera, niz byl kiedys. Pamietam czasy,
kiedy sie kupowalo po prostu obudowe z zasilaczem i to wszystko co sie o nim
wiedzialo. A teraz nowy sprzet jest tak pradozerny i wrazliwy na wszelkie
wachania napiec, ze czesto po prostu nie mozna oszczedzac.

No i z ta legenda Chiefteckow to tez nie tak do konca, bo "ostatnio" coraz
czesciej slychac glosy niezadowolonych z nich.
Zreszta na tej grupie to ze wszystkim od dawna tak jest.
Pewne marki lub modele stawaly sie totalnym hitem, polecali je nawet ci,
ktorzy nigdy nie widzieli ich na wlasne oczy, a z czasem zaczela sie
sytuacje odwracac i coraz wiecej bylo glosow mowiacych, ze to syf jest i
"nie to co kiedys".

Z Abitem tak bylo, z Asusem, z Celeronem itp.
Tak wiec jasne, ze poprawke na to co sie slyszy na grupie trzeba zawsze
brac, bo to bardzo czesto nie 100 roznych opinii, ale jedna powielona.

A w moich oczach Chieftec po prostu juz udowodnil swoja wartosc. Dlatego sam
teraz moge go z czystym sumieniem chwalic.

Pozdrawiam.

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *