Re: Chieftecki sa niesamowite :)

Autor: MPiotrek (pmat_at_xnet.one23.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 14:41:21 MET DST

Użytkownik "Artur Marianski" <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl> napisał w
wiadomości news:c7r5m7$16b$1_at_news.onet.pl...
> A z Twoich slow wynosze, ze szkoda Ci (albo nie dysponujesz) kasy na jakis
> lepszy zasilacz i probujesz sobie wmawiac, ze to i tak by byly stracone
> pieniadze.
Wręcz przeciwnie, nie uważam tego za stracone pieniądze. Nie zrozum mnie
źle, nie neguję, że jest to dobry zasilacz i warty swojej ceny.
Mój komentarz tyczył się raczej całej masy śmiesznych moim zdaniem postów
budujących legendę modnego w danej chwili sprzętu, wychwalających jego
ponadprzeciętne, wręcz magiczne możliwości.
Jest to zresztą typowe zachowanie ludzkie, idealizujemy swoje dziewczyny,
swoje samochody, no i zasilacze ;-) Typowe, aczkolwiek śmieszne.

Bez urazy...

--
|\/||_|