Płyty GigaByte GA-686LX3 i LuckyStar 5MVP3

Autor: Auto Pilot (auto.pilot.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 17:15:42 MET DST

Witam!

Kupiłem podczerwień pod płytę na Allegro, ale niestety nie chce mi działać.
W instrukcji do płyty Gigabajta jest opisany sposób podłączenia IrDY do
płyty, ale nie mogę poradzić sobie z ustawieniami BIOSU. Mój WinXP nawet nie
wykrywa IrDY. Natomiast z płytą LuckyStara problem jest odwrotny. W BIOSie
włączyłem port podczerwieni i Win98 wykrył go bez problemu, za to nie mam
instrukcji i nie wiem jak podłączyć IrDE pod płytę. Wprawdzie znalazłem port
na płycie, ale tam jest aż 7 pinów, a wszędzie, gdzie widziałem jest ich 4
lub 5.
Czy ktos mi może pomóc? Jak skonfigurować BIOS na płycie GigaByte GA-686LX3,
aby IrDA zadziałała, albo jak podłączyć IrDE pod płytę Lucky Star 5MVP3?

Z góry dziękuję za pomoc.
Auto Pilot