Re: Posiadacze Rad. 9500- czy możecie...

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Wed 12 May 2004 - 13:07:26 MET DST

Użytkownik "Paulie" <pablonet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
itd

> ... i czy układ pamięci na karcie- w jednym rzędzie, bądź w 'L- kę' ma
> znaczenie przy odblokowywaniu tych 4 potoków (gdzieś mi się tak obiło o
> uszy) ???

Odblokowac dodatkowe potoki mozna w _kazdej_ karcie, tylko zadko ktora po
takim odblokowaniu wyswietla poprawnie calkowicie obraz. Predkosc - no
glownie to zalezy od konkretnych gier, ale generalnie jest to bardzo
widoczne. Odblokowujac dodatkowe potoki nie zmieniasz parametrow pracy
pamieci wiec grzeja sie tak samo. Jedynie GPU grzeje sie bardziej. Czasami
wystarcza chlodzenie takie jakie jest, a czasami nie.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl