Re: Posiadacze Rad. 9500- czy możecie...

Autor: Marek Tomczyk (tunol-ktory-nie-lubi-spamu_at_chelm.gda.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 14:32:04 MET DST

Paulie wrote:
> [...]

Odblokowac da się w każdej, ale w większości będą widoczne śmieci na
ekranie, zazwyczaj w postaci szachownicy. Chłodzenia pamięci sie nie
zmienia, bo pamięci nic do ilości potoków nie mają.

> ... i czy układ pamięci na karcie- w jednym rzędzie, bądź w 'L- kę' ma
> znaczenie przy odblokowywaniu tych 4 potoków (gdzieś mi się tak obiło o
> uszy) ???

Przy odblokowywaniu potoków nie, Układ pamięci ma znaczenie przy
przerabianiu karty na 9700, czyli przy zwiększaniu przepustowości szyny
pamięci ze 128 na 256 bit.

--
Pozdrawiam
Marek Tomczyk