Re: spieprzona pamięć ???

Autor: p3pE (god107_at_gazeta.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 00:11:10 MET DST

> Witam, od dłuższego już czasu mam bardzo upierdliwy problem z kompem.
Chodzi
> mianowicie o to, iż zainstalowanie jakiegokolwiek nowszego programu, dema
> itp. graniczy u mnie z cudem. Komp nie radzi sobie wogóle z
rozpakowywaniem
> CAB-ów. Zawsze wyskakuje komunikat, że plik jest uszkodzony. Myślałem, że
> może XP jest tak zasobożerny i spróbowałem zainstalować Linuxa. Nie dało
> się. Nie zainstaluje się żadna dystrybucja (prócz Debiana, ale to też nie
> bez emocji). Mam 128 MB DDR i wydaje mi się, że to może być właśnie coś z
> pamięcią. Co o tym myślicie ???

Moze masz jakies BADy na dysku twardym? Jesli to wykluczysz to sprawdz czy
procesor sie nie przegrzewa. U mnie kiedys stanal wiatrak na procesorze i
wyskakiwal blad ochrony windows, nieprawidlowy explorer.exe itp. tez wtedy
probowalem zainstalowac linuxa ale na samym poczatku gdy sie ladowal
instalator (mandrake) pokazywalo blad pliku. Pomoglo wykrecenie wiatraka i
oliwa bo juz takich nie produkuja i ciezko dostac na socket7 :)

Pozdr