spieprzona pamięć ???

Autor: Jarek (jrkd_at_onet.pl)
Data: Tue 11 May 2004 - 23:50:49 MET DST

Witam, od dłuższego już czasu mam bardzo upierdliwy problem z kompem. Chodzi
mianowicie o to, iż zainstalowanie jakiegokolwiek nowszego programu, dema
itp. graniczy u mnie z cudem. Komp nie radzi sobie wogóle z rozpakowywaniem
CAB-ów. Zawsze wyskakuje komunikat, że plik jest uszkodzony. Myślałem, że
może XP jest tak zasobożerny i spróbowałem zainstalować Linuxa. Nie dało
się. Nie zainstaluje się żadna dystrybucja (prócz Debiana, ale to też nie
bez emocji). Mam 128 MB DDR i wydaje mi się, że to może być właśnie coś z
pamięcią. Co o tym myślicie ???