upgrade biosa MSI

Autor: pkruk (pkruk_at_[NOSPAM)
Data: Tue 11 May 2004 - 22:48:04 MET DST

Witam
Mam problem, przeszukalem archiwum grupy i nie znalazlem, w necie tez
nie za wiele odnosnie tego modelu plyty i aktualizacji biosu po naszemu,
ale do rzeczy:
Chce zrobic (musze zeby poprawnie widziala mi proca) upgrade biosa MSI
KT 333 Ultra do najnowszej wersji albo przynajmniej do v5.6 gdzie weszla
obsluga XP 2400+

http://www.msi.com.tw/program/support/bios/bos/spt_bos_detail.php?UID=11

No i jest problem gdyz o ile robilem kiedys cos takiego w przypadku
plyty BX gdzie byly doslownie 4 opcje to w tym przypadku (MSI) program
do flashowania biosa to istny kombajn z kilkunastoma funkcjami, ktore
nie wiem do czego sluza :( a nie chcialbym czegos spartolic. Zna ktos
moze to oprogramowanie i moglby wspomoc jakas przyspieszona instrukcja
obslugi?

z gory dzieki wielkie
pozdrawiam
pkruk