Re: asrock czy ecs ????

Autor: Tommygun (to)
Data: Tue 11 May 2004 - 16:23:56 MET DST

Użytkownik "Vituniu" <vituniu_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Hm... Biorac pod uwage fakt, ze Elite Group zmienil
> nazwe na ECS chyba glownie dla tego, ze plyt sygnowanych
> PC-Chips juz nikt kupowac nie chcial ;), to zdecydowalbym
> sie na Asrocka.
>
> Ale to tylko moje subiektywne zdanie.
> Nie parcowalem na zadnej z tych plyt.
>
> Osobiscie nadal siedze na Asusie CUSL2c ;)

a ja gdzies wyczytalem ze to włąśnie Asus stworzył firme AsRock i żeby
zacząć czerpać zyski ze sprzedarzy płyt niskobudżetowych i odebrać troche
klienteli ECSowi. Mam AsRocka K7S8X i nie mam żadnych powodów do narzekań,
chodzi na niej dureń 1400 na szynie 200MHz przy częstotliwości 2100MHz i
od pół roku żadnego zwisa.