Re: cooler do Athlonka Palomino

Autor: peterd (aipdrozd_at_wp.pl)
Data: Tue 11 May 2004 - 16:18:30 MET DST

> zalezy na jakiej płycie
> na mojej msi 6330 na kt 133a nie działa throubread xp 1700+
> działa natomiast palomino 1800+
> działa również palomino 2000+, ale prawidłowo dopiero po schłodzeniu
chipsetu
> dodatkowym wentylem puszczonym na 5V (oryginalnie na chipsecie nie było
wentyla)
Ja też sprawdzałem na własnej skórzei niestety po zmianie z D800 na A 1.8 XP
nie odczułem żadego przyspieszenia systemu, dużo więcej dało dołożenie ramu
do 512. Ostatnio kupiłem na allegro XP 2.4 ale efekt ten sam, oprócz zmiany
nazwy procesora przy starcie żadnej różnicy więc po co przepłacać :-) Ale to
zdpingo0wało mnie do małej przebudowy tzn. zmiana płyty na MSI KT400AV
i 256 MB DDR 400, za miesiąc dokupię 256 i będzie OK.
Muszę przyznać , że obecnie chodzi subiektywnie troszkę szybciej przy o
połowę mniejszej pamięci.
Pozdr
peterd