Re: cooler do Athlonka Palomino

Autor: peterd (aipdrozd_at_wp.pl)
Data: Tue 11 May 2004 - 15:58:25 MET DST

To chyba ty synek żyjesz w innym świecie, tata kupił komputer i się
wymądrzasz.
Jedna aukcję jakiegoś głąba zobaczyłeś na allegro i takie wnioski wysnuwasz
???
Stary proc bez gwarancji za ponad dwie bańki, to trzeba być łosiem żeby tyle
dać!!! A różnica żadna w działaniu athlona1.8 i Durona 800 na starej płycie
z KT 133A, wiem bo sam sprawdziłem. Włożyłem nawet 2.4 i też żadnych
szczególnych wrażeń.
Popatrz sobie na aukcje gdzie sprzedają płyty z procami , za 220 to można
proca z płytą kupić.
EOT