Re: cooler do Athlonka Palomino

Autor: Jormungandur (x_at_x.x)
Data: Tue 11 May 2004 - 15:30:55 MET DST

Użytkownik "peterd" <aipdrozd_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> To chyba ty żyjesz w krainie fantazji :-))
> W zwykłym sklepie dawali mi za niego 100-130 zl.
> Szkoda, że nie pisałeś takich tekstów w czwartek 06.05 bo opchnął bym go
> Tobie nawet za 180 zł :-)))
> Obudź się, popatrz na inne aukcjie na allegro.

Sam się obudź lamusie, XP 1700+ Palomino nowy kosztuje ~245zł, to że jesteś
łoś i sprzedajesz tanio to twoja wina, ale nie wciskaj nikomu pierdoł by
szli w twoje ślady. Ktoś kto ma starą płytę, pamięci (sdr) nie kupi XP 2400+
bo po kij mu proc którego płyta nie obsłuży. Musiałby zmieniać płytę oraz
pamięci które aktualnie są drogie. Rozejrzyj się wpierw na
sklepach/giełdach/aukcjach, nie gadaj herezji i nie wprowadzaj ludzi w błąd
jak nie masz bladego pojęcia o komputerach i dajesz sobie tylca obrabiać.

--
[ ========= Intel & ATI Fanatic User 4Ever ========= ]
[ = Pentium 4 3600 & Real Sapphire Radeon 9800 Pro = ]