Re: proc amd xp barton 333 +2500 - temp.pracy

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Tue 11 May 2004 - 08:14:32 MET DST

In news:fgbhrgxphdtv$.dlg_at_vahanara.pl,
Janusz - Vahanara <vahanara_at_olimp.gapp.pl> typed:
> Nastał nam piękny 11 maj 2004 roku,
> kiedy to trzmiel posłał(a) w świat wiadomość

> A czemu tak dużo?
> Na Athlon Thoroughbred XP 2400+ przy jednym z najtańszych coolerów
> (Spire Whisper Rock za 30 zł) mam przeciętną temperaturę ok. 30
> stopni.

30 stopni to na bank bledny odczyt. Duzo zalezy od czujnikow na plycie, czy
temp podawana jest z jadra czy spod socketa itp. Wloz tego proca do innej
plyty (innej firmy) i zobaczysz ze temperatura zmieni sie. Ale dla bartona
temperatura 50-60 stopni to norma.

pzdr.
trzmiel