Re: proc amd xp barton 333 +2500 - temp.pracy

Autor: trzmiel (trzmiel_at_NOSPAMinteria.pl)
Data: Tue 11 May 2004 - 09:18:42 MET DST

Janusz - Vahanara wrote:
> To dobry odczyt.
> Na tej samej płycie miałem wcześniej Durona 750 (inny cooler) i
> temperatura w trakcie pracy wahała się między 41 a 42 stopnie.
> Poza tym, kiedy dotykam palcem radiatora to jest on ciut chłodniejszy
> od dłoni (wiem, żaden dokładny pomiar, ale czy obiekt jest
> cieplejszy, czy chłodniejszy niż 36 stopni da się dość łatwo wyczuć).
>
> Przy "zarzynaniu" Prime 95 temperatura potrafi skoczyć po godzinie do
> 48 stopni. Ale teraz, kiedy komputer od półtorej godziny pracuje na
> "biurowych obrotach" mierzona temperatura wynosi 30 stopni.

OK, ale tak jak mowilem: wloz go do innej plyty a zobaczysz jak temperatury
sie roznia.

> Dlaczego?! Toż to technologia nie starsza, niż Thoroughbred.

Nowsza nie znaczy lepsza :-) Temperatura zalezy od coolera, uzytej pasty
termoprzewodzacej, obiegu powietrza w obudowie itd.

> P.s.
> Pytanie było o "55 stopni celsiusza przy normalnej pracy".

No i OK. U mnie bez obciazenia barton ma ok 53 stopnie, a po obciazeniu ok
60. ale co mi to przeszkadza skoro wszytko jest stabilne ?

pzdr.
trzmiel