Re: piorun zepsul modem analogowy

Autor: Hallucinogen (hallucinogen2_at_ANTYSPAMpoczta.onet.pl)
Data: Tue 11 May 2004 - 02:53:30 MET DST

Użytkownik "pkruk" <pkruk@[NOSPAM]poczta.fm> napisał w wiadomości
news:c7p01v$9ql$1_at_helios.nd.e-wro.pl

> Aha jeszcze warto w czasie burzy odlaczyc kabel telefoniczny od kompa
> !!!
A czy jest jakiś filtr antyprzepięciowy który podłącza sie na kabelek od
linii (jezeli jest to jak to sie fachowo nazywa )? bo jak mnie nie będzie w
domu to kto odłączy kabelek a mam pakiet Netii nocny to komp wie kiedy sie
włączyć i co ma robic i nie chce z tego rezygnować .

--
Odpowiadając na mój adres usuń słowo ANTYSPAM